۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲

حجت‌الاسلام روحانی‌نیا:

لیالی قدر فرصت مناسبی برای ارتقای معرفت است

لیالی قدر فرصت مناسبی برای ارتقای معرفت است

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: شب‎های قدر فرصت مناسب و ارزشمندی برای ارتقای معرفت بوده و باید از این فرصت نهایت استفاده صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام زین‌العابدین روحانی‌نیا با اشاره به عظمت شب‌های قدر، اظهار کرد: شبهای قدر فرصتی ارزشمند برای ارتقای معرفت است که انسان در آن می‌تواند به خود جلوه خدایی بخشد.

وی با بیان این که شب‌های قدر، شب‌های تحول انسان و دگرگونی روح ما است، افزود: در لیالی بابرکت قدر ما باید آینده خودمان را در آن بسازیم چرا که شب‌های قدر، فرصت مناسبی است تا هرچه بیشتر به خدای خود نزدیک‌تر شویم، مسیر سعادت را در پیش گیریم و اهداف زندگی‌مان را برای به‌دست آوردن رضایت خداوند قرار دهیم.

حجت الاسلام روحانی نیا اضافه کرد: مسلمانان با شب‌زنده‌داری در لیلة‌القدر و دوری از غفلت‌زدگی باید تلاش کنند تا از برکات و فضایل این شب بزرگ،‌ که شب توسل به قرآن و عترت است بی‌بهره نمانند.

وی گفت: شب قدر، شب با برکتی است که به اندازه یک عمر طولانی ارزش و اهمیت دارد و قرآن کریم این کتاب آسمانی در شب قدر نازل شده و همه مقدرات انسان در آن به ثبت می‌رسد.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی خراسان شمالی یادآور شد: برابر سنوات گذشته مراسم معنوی و پرفیض احیای شب‌های قدر در خراسان شمالی با هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی این استان و با حضور علما و روحانیون و سخنرانان شاخص، ائمه جمعه و مداحان برگزیده اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در مساجد و مصلا‌های این استان برگزار می‌شود.

کد خبر 2332716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha